Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

12 Jan 2013

Isteri dibogel geng lepak , nasib baik belum kena rape lagi


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Isteri dibogel geng lepak , nasib baik belum kena rape lagi

Nasib baik lagi , kalau kena tak tau la apa nak cakap , minta simpanglah , tu lah kita kekadang tunjuk berani sangat , tak boleh juga , tunjuk takut sangat tak boleh juga , kena sedang-sedang . Kalau kita tak terima balasan , anak bini yang terima balasan , macam tu lah rencah kehidupan . 

Tapi dalam kes ni , mmg teruk lah bebudak yg melepak tu , kalau kena tangkap , komfom didakawa kerana merompak , mencederakan , dan cubaan merogol , mau dekat 20 tahun penjara tu . 

Kat taman aku pun ada budak melepak , tapi tak lah mengganggu orang , mereka main gitar je atau pun sambil layan internet . Tak penah pula aku tegur sbb tak menggaggu aku pun . Aku pun tak berani nak tegur . Aku ni ada 2 anak pompuan , malas nak bermusuh dengan orang lain .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Kakzakie said...

Tempat kakak ada rukun tetangga so kalau ada yg kurang elok ramai-ramai yg menegur (org yg ronda) jadi tak bolehlah aim satu-satu. Memang takut nak tegur sebab macam kakak juga semua anak perempuan..

Post a Comment