Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

2 Jan 2013

Wanita bersuami dua ....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Pelik juga la baca Sinar Harian hari ni , ' wanita bersuami dua ' dan dia telah ' memadukan ' suami dia . Jelas sekali berdosa dia dari segi hukum Islam , kalau dia nak kawen lain pun , dia kena diceraikan oleh suami pertama dulu , itu serba sikit pandangan dari aku , walaupun aku bukan ustaz, tapi tau juga hukum hakam tu .

Dari akhbar Sinar....
BATU PAHAT – Perbuatan wanita lewat 30-an yang dipercayai menduakan suaminya dengan menikahi lelaki lain, terbongkar apabila dokumen pernikahannya dengan doktor ditemui pihak berkuasa.
“Jika wanita ingin berkahwin lain, dia perlu melalui proses perceraian dengan suami terdahulu, namun ia juga perlu melalui hukum ditetapkan syarak,” 

Camna ? Pelik kan ? Tak tau hukum ke , minta cerai dulu lah . Berita penuh sini
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Cik Syida said...

peliknya. Biar betul !

hainom OKje said...

buat malu org johor je....

Etuza Ezawarna said...

http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/ tinggalkan jejak

Etuza Ezawarna said...

http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/
salam BW dan follow

Etuza Ezawarna said...

sorry dah lama follow, macaman tu 2 suami, kasihan suami2 tu tertipu...

Post a Comment