Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

15 Jan 2013

Nurul Shuhada sudah mahu anak ....


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Wah !! Tahun pertama kawen sudah tembam gitu , dah bertudung tutup penuh baguslah macam tu , ada artis yang nak bertudung tapi masi segan silu , jauh ketara perbezaan sewaktu anak dara dulu . Kata orang lepas kawen badan akan naik , tak tau la , tapi itu kebanyakan orang lalui , macam aku juga .

Orang pompuan gitulah , nak ke mana kalau tak ke dapur , jaga anak , walaupun berkerjaya  masih perlu ke dapur juga . Tahun pertama kawen tamau anak , la ni baru mau , rasa sunyi pulak , dah jadi pengacara sambilan TV3 sudah ....artikel penuh baca sini ..
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

kak nora said...

apa matlamat sebenar kita kawen kalau sememangnyer untuk melahirkan zuriatkan...

abg cik said...

kawen sebab nak bagi beranak lah kak nora

Post a Comment