Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

4 Jan 2013

Bayi dihurung semut , tak de hati perut langsung...!!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Tak ada hati perut langsung , mcm ni la kat Malaysia ni , bayi dibuang mcm tu saja , kat negara lain tak dengan lak , tak tau la . Ada orang kahwin lama tak dak anak , mereka ni buang mcm tu saja . Sanggup dibiar dihurung semut . Tak leh la mcm tu kan ?

Kalau tak nak sangat , ikut saluran yg betul la , belambak lagi orang yang nak bela budak tu , ini akal singkat sangat , dibuangnye budak tu mujur tak dimamah anjing , korang baca je berita penuh sini
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

uncle said...

berita-berita camni buatkan uncle rasa hiba sangat-sangat ...

kak nora said...

orang yang tak pernah dikurniakan anak juga yg lebih dapat merasakan betapa perlunya anak dalam kehidupan..

hainom OKje said...

Kesian....baby jadi mangsa..tulah kan...moga dijauhkan perkara begini berlaku pd keturuhan kita

deno said...

kesiannya... tak berhati pert betul

Post a Comment