Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

16 Jan 2013

Kalau bini ' main ' dengan orang lain ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Menurut Metro hari ni ...

Kangar: “Apa hang buat kalau bini hang main dengan orang lain?” tanya seorang tertuduh kepada petugas media apabila mengaku tidak bersalah membelasah isterinya menggunakan lesung batu ketika meninggalkan kompleks mahkamah, di sini, semalam.
Seorang suami mendatangkan kecederaan kepada isteri dia dengan bingkai gambar, lesung batu , dan apa lagi tah .. Si suami berusia 40 tahun  , si siteri 27 tahun , si suami bari balik dari KL jam 5 pagi dan bila balik dia terus mengamuk , kenapa ? Mesti ada sebab kan ? Kejadian berlaku di Kampung Repoh ,Perlis , dekat je dengan rumah aku ni ha , 10 minit pun sampai ....


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

inazamri said...

kalau saya mmg tak leh terima la kalau pasangan berlaku curang sampai camtu sekali.Dlm keaadaan mcm tu kesabaran mmg amat tipis la lg2 dia sorg suami tgk isteri tgh 'main' lak ngan org lain.ngeri rasanya...mahkamah dunia manusia yg adili..mahkamah akhirat nnt tggu la masanya...

hainom OKje said...

Memang pun..... sapa yang boleh terima....memang tidaklah sekali-kali...

Post a Comment