Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

16 Jan 2013

Saksi nampak wanita mirip Dato Sosilawati , selepas dia dibunuh


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Seram juga tengok berita dari Sinar ni ...

SHAH ALAM - Seorang bekas pekerja mengaku ada melihat seorang wanita berambut pendek mirip jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya di sebuah restoran di Tanjung Sepat, Banting, selepas lapan hari wanita itu dipercayai dibunuh.R Kathavarayan berkata, perkara itu dimaklumlan oleh  N Pathmanabhan kepadanya selepas bekas majikan itu selesai sesi perjumpaan bersama beberapa rakannya pada petang 7 September 2010.
"Saya tanya kepada Pathma mengenai wanita yang saya lihat di restoran itu dan Pathma beritahu perempuan berambut pendek itu adalah wanita yang sama pernah datang ke ladang tempoh hari," katanya.Kathavarayan berkata dia melihat kelibat wanita berkenaan bersama seorang lelaki setelah mereka beredar dari tempat tersebut."Saya lihat wanita itu  bersama  seorang lelaki dan kedua-duanya beredar dari restoran itu dengan menaiki sebuah kereta seperti Jeep," katanya.Ketika merujuk pada gambar Sosilawati, Kathavarayan berkata wanita itu yang dilihatnya di restoran berkenaan."Namun rambut wanita itu telah dipotong pendek. Saya juga tidak pasti sama ada rambut dia diwarnakan atau tidak."Pakaian dia seperti biasa tidak memakai kot manakala lelaki yang menemaninya memakai kemeja lengan panjang," katanya.
Adakah dia tak dibunuh? Adakah dia masih hidup? Anak dia kot....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

Sue Bee said...

terima saja kenyataan yg dia dah meninggal..

inazamri said...

keputusan DNA dah buktikan sah kematian arwah.ada 7 rupa manusia didunia ini yg dikatakan mirip.Anak sulungnya pun muka seakan arwah juga

uncle said...

ntahnya..dah mati tu.takkan nak hidup balik ..mungkin pelanduk da serupa ..ataupun saksi tu masih dibayangi kematian arwah..

AFNI said...

kebetulan ajerk

hainom OKje said...

yelahkan.... ngeri jugak tu,....tu Qarinnn.. kot

Post a Comment