Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

1 Jan 2013

Artis bertudung setelah mimpi Kiamat !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Mimpi kiamat ? Dari Mstar onilne hari ni .....

Pelakon remaja Ezlisa Loy berkata dia menerima hidayah untuk bertudung mulai awal Disember lalu selepas beberapa kali mengalami mimpi mengenai hari kiamat.
Pemilik nama sebenar Nurul Ezlisa Loy Ahmad Sabri, 17, ini berkata, perkara itu sudah lama dipertimbangkan sejak setahun yang lalu dan dia bertekad untuk berhijrah kerana berasa takut dengan mimpi serupa yang dialaminya secara berulang-kali.
“Baru-baru ni saya bermimpi mengenai hari kiamat. Dalam mimpi itu, saya menuju ke masjid dan secara tiba-tiba ada banyak batu jatuh dari langit.
“Saya sangat takut dan terus mencari mama tetapi mama tiada. Ahli keluarga yang lain juga tidak ada. Apabila tersedar saya terus mencari mama dan menangis.
“Mama terkejut dan hairan kenapa saya menangis. Saya katakan yang saya mimpi mengenai hari kiamat,” luahnya kepada mStar Online.
Adik kepada pelakon Elfira Loy ini berkata, dia bersyukur kerana tidak mengalami sebarang kejanggalan dengan penghijrahan itu walaupun ia adalah perkara baru dalam kehidupannya.
Alhamdulillah juga abg ucapkan pada dik , jangan sekadar bertudung je , ye dik , rukun Islam tu semua kena buat walaupun sibuk berlakon , haa , solat 5 waktu , puasa , zakat  semua kena buat ye ...

p/s - Syukur lah banyak artis Malaysia ramai yg berhijrah !

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Bunda_nora said...

syukur lah..kita sama2 doakan yg terbaik utk mereka...SELAMAT TAHUN BARU..

zack mus said...

langkah pertama pakai tudung , pas tu barulah yg lain

OKje said...

Alhamdulilah....hidayah allah itu datang bagi mereka yang mencari dan mereka yg dipilih olehNya....

Post a Comment