Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

3 May 2012

TIDUR TERUS MATI DALAM KERETA AKIBAT SERANGAN JANTUNG


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


SHAH ALAM: Seorang pekerja kedai alat ganti kereta baru selesai bersarapan pagi terkejut sejurus menemui mayat seorang lelaki dalam sebuah kenderaan pacuan empat roda jenis Mitsubishi Pajero yang pada mula disangkakan sedang tidur di hadapan kedainya, di Seksyen 15, di sini, semalam.

Saksi yang hanya mahu dikenali sebagai Khairul, 30-an berkata, selepas menikmati sarapan pagi kira-kira jam 9 pagi di gerai berhampiran dia ingin membuka kedai majikannya namun hairan selepas melihat kelibat seorang lelaki ‘tidur’ di dalam kenderaan depan kedai itu.

Katanya, selepas selesai membuka kedai majikannya, dia tertanya-tanya kerana lelaki berkenaan masih tidur di dalam kenderaan berkenaan sebelum dia menghampiri kenderaan mangsa.

“Saya kemudian mengetuk pintu kenderaan dan memanggil mangsa beberapa kali namun tiada sebarang tindak balas daripada mangsa.


“Selepas saya perhatikan beberapa ketika, jelas kelihatan mangsa tidak bernafas selain mukanya kelihatan kekuningan,” katanya sewaktu ditemui di lokasi kejadian, semalam.


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment