Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

3 Apr 2013

Sedetik Cinta Episod 1


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Best juga Sedetik Cinta Episod 1, lakonan Awal Ashaari dengan siapa tah , tak kenal , pengantin lari , adik pengantin terpaksa menggantikan kakak , kahwin paksa juga ni .

Dulu saya tak layan cerita bersiri ni , tapi sekarang ni dah mula ketagih , dekat Maghrib je dah melangut kat depan TV .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Nao Mei said...

jemput baca

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/04/blog-post.html


cik akak ade tengok sekejap je tadi..rasanya jalan cite nie...boleh tahan juga..

Sukma Haron said...

slow sikit citer nie...citer melayu konflik macam sama jer...

Post a Comment