Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

29 Apr 2013

Kali pertama baca , mangsa serangan buaya terselamat


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Ini  kali pertama baca akhbar , mangsa serangan buaya terselamat , dari Metro hari ni .....

“Saya tikam mata buaya itu dengan pisau sebelum menyelamatkan diri,” kata mangsa serangan buaya dikenali sebagai Micheal, 43 di Sungai Bako, semalam.

Menurut Micheal, dalam kejadian jam 11 pagi itu, dia yang berasal dari Kampung Jagoi Gunung, Bau pergi ke Sungai Bako berseorangan untuk memancing.

Katanya, sebaik memasang umpan pada mata kail, dia turun ke tebing sungai untuk membasuh kaki dan secara tiba-tiba kakinya digigit sesuatu sebelum ditarik masuk ke dalam sungai.

“Saya yakin benda yang menggigit saya itu buaya dan ia cuba mengheret saya ke tengah sungai. Saya cuba berpaut pada pokok di tebing sungai dan pada masa sama menyepak kepala reptilia itu beberapa kali.

“Ketika bergelut dengan buaya itu, mujur saya teringat pisau disimpan dalam poket seluar dan menggunakannya sebagai senjata menyerang matanya,” katanya ketika menerima rawatan di Hospital Umum Sarawak (HUS).

Nasib dia baik ....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Post a Comment