Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

21 Apr 2013

Kad Bank Rakyat , awat jadi gini ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kad Kredit Bank Rakyat , Master Card , mmg dia charge Government Tax RM50 setahun , bil dah sampai ,itu saya tau, kena bayar sebelum 17 April , hari ni dah 20 April , dia boleh call suruh saya bayar juga-juga sebelum Isnin .

Kad Kredit mana ada orang bayar habis , mesti ada hutang punya , dulu pun jadi juga sekali , saya terhutang RM12 , dia kelam kabut telefon suruh bayar juga-juga , kad kredit bank lain tak mcm ni pun , boleh bayar minimum saja , teruk !
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Mizz Aiza said...

dulu saya pernah ambil kad kredit eon bank.. tapi tak pernah guna pun.. hampir saya kena tipu juga sebab kad kredit tu.. kisahnya http://blogmizzaiza.blogspot.com/2013/04/kisah-penipuan-kad-kredit-aku.html last2 terminate je.. :D

zack mus said...

memang teruk Kad Bank Rakyat ni , tak profesional langsung Aiza

Unknown said...

Postingannya cukup bermanfaat. :D
Numpang Promosi ya

Anda Pengusaha/Manager Bank Perkreditan Rakyat (BPR) atau Koperasi tetapi
pencatatan data-data masih manual?
Atau anda sudah memiliki Sistem Informasi Bank Perkreditan Rakyat (BPR)
atau Koperasi tapi masih kurang puas dengan sistem yang sudah ada?
Atau mau buat Sistem Informasi baru tapi dana terbatas?
Kami Solusinya..!!! Hubungi FERNANDES - HP : 083834375641 / BBM : 75286D3B
/ WEBSITE : cvelecomp.com

Post a Comment