Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

24 Apr 2013

Orang perempuan dan Tupperware


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Memang tak dapat dipisahkan , sanggup habis duit utk Tupperware, tak guna tak apa, simpan je ...Simpan buat perhiasan , dah tu Tupperware yang dah bertahun guna , sayang nak buang , dah tu bertimbun Tupperware dalam rumah , tak ada tempat nak letak dah , rumah penuh dengan Tupperware , mmg hantu Tupperware betoi.

Dan...sanggup berhutang , bayar bulan , ini dinamakan ' Kut Tupperware ' ada la sorang taukeh , bayar bulan setahun baru habis , mmg ' respek' lah org pompuan bab berhutang ni , tu tak kira baju kurung yg tiap-tiap bulan tukar , hujung bulan saja confom baju baru baru , dah tu longgok , dah jadi bukit , dan jgn terkejut ada baju yang tak sempat pakai lagi , dah ketat , sbb berat badan naik , tu tak kira barang kemas lagi , sanggup berhutang woo !! Janji bergaya ....kalau tak guna ingat , kena bayar zakat !! Jangan marah wahai kaum Hawa , mmg korang dijadikan untuk jadi macam tu ( nafsu tinggi ) !!
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

6 comments:

Fyna Ahmad said...

hehehehehe.. fyna jenis tak minat benda macam tue. fyna lebih suka kepada gadget kamera. suka collect lens. sebab lebih berguna untuk job photographer.

abg cik said...

ok le tu tak menyemak rumah

Sue Bee said...

tupperware mahal wooo!!kita kumpul brg kontena free gift jer..kalu dah tak pakai tak ler susah hati nak buang..

Mia Liana said...

penting tupperware ni....

Mizz Aiza said...

aiza pun tak kumpul tupperware&barang kemas.. baju pun beli barubila perlu je.. maknanya tak semua perempuan macamtu.. :D

abg cik said...

kalau beli guna tak kisah , ni tak buat koleksi , malu alah dgn kengkawan yang buat bisness

Post a Comment