Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

24 Apr 2013

Pembangkang nombor satu !


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Waktu saya jaga Huda , tak ada masalah , Huda tak nangis pun , senang saja nak pujuk dia , kasi dia main tablet , gerenti diam . Tapi.....

Tapi , bila kakak dia balik saja dari sekolah , habis , riuh-rendah rumah dengan suara mereka , kakak dia pembangkang nombor satu , tak boleh tengok adik dia sentuh barang dia langsung .

Tak kan nak beli tablet sorang satu , walhal nak main kejap je dah jemu .
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Sue Bee said...

kes saya lain..satu tablet kongsi 3 orang..yang paling kecik la paling kedekut..tak kasi abg kakak sentuh..haha..

abg cik said...

sama juga situasi di sini

Mizz Aiza said...

kena beli lagi 1 kot.. hehe.. :D

abg cik said...

rasanya

Post a Comment