Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

22 Apr 2013

Juadah malam ni


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Juadah malam ni untuk 4 orang kami anak beranak , daging goreng kunyit dan tomyam seafood , bebudak ni pun dah diajar makan makanan pedas seperti tomyam , saja nak biasakan mereka dgn makan pedas.

Kami kira cepat , mudah dan ringkas , duit ? Belakang kira , tak berkira sangat pasal makan ni.
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

4 comments:

Noor Mala Shahar said...

sedapnya...masak sendiri ke...?

abg cik said...

tak aih , kedai la

Mizz Aiza said...

wah.. sedapnya daging goreng kunyit.. terliur plak tengok.. hehe.. :D

hainom OKje said...

Kalu cam tu OKje teka dalam 27.50...betul tak b cik!

Post a Comment