Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

24 Apr 2013

Dunia kanak-kanak sukar difahami


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Mmg susah nak faham dunia mereka , yg tau nak seronok saja , biar mereka enjoy puas-puas dunia mereka , nanti bila dah besar tak boleh nak patah balik dah , mcm saya dulu rasa macam nak kembali ke zaman sekolah pula....Oh ya ! Gambar lama atas tu , di Klinik Faezah ....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Aini Yunus said...

betul...satu masa nnti kita akan rindu kan zaman dorang kecil kecil dulu..

hainom OKje said...

betul tu dunia mereka memang asyik main je huhu

Mizz Aiza said...

kanak2 memang suka explore sesuatu yang baru.. cuma kita sebagai orang dewasa kena kawal juga supaya tidak melampaui batas yang ditetapkan.. hehe.. pandai2 je aiza cakap, padahal aiza takde anak lagi pun.. :D

Post a Comment