Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

1 Apr 2013

Makan sambil layan 'band'


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kebanyakan kedai di Lembah Klang ni ada live band , boleh layan muzik sewaktu makan , tak lah sunyi sangat . Selalu makan dengan famili , hari makan sorang , teringat juga tengok meja sebelah bawa budak kecik .

Nasib baik area ni ada makanan halal , kalau tak makan roti saja. Tak tau kedai ni bila tutup , tiap-tiap kali datang asyik buka je siang malam ......
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Rezatul Akma said...

wah bestnyaa :)

hainom OKje said...

sesekali makan dgn dihiburkan live band pun syok jugak.... kalau tak asyik dengar suara bini nyanyi je hehe

Post a Comment