Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

17 Feb 2013

Tips kurus cara aku tapi tak kurus-kurus


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Tips kurus cara aku tapi tak kurus pun . Apa itu kurus ? Semua orang tau , kurus tu kan ? Lawannya  gemuk . Tapi macamana nak kurus ?  Jawapannya adalah kurangkan makan dan lebihkan senaman , itu je  ! Kalau nak badan jadi berketul pulak , kenalah selalu pergi senaman , contohnya selalu pergi gym . Atau pergi  jogging kat padang bola nun di sana .

Kalau nak kurus cara cepat , makan je ubat kurus , gerenti kurus cepat , tapi , kalau ada kesan sampingan , tanggunglah sendiri . Cara aku mudah saja , tak perlu ambik sebarang ubat , kurangkan makan je , kalau selalu makan 2 pinggan , kurangkan separuh , tapi cara begini akan mengambil masa yang lama sikit untuk turunkan berat badan . Macam aku 6 bulan baru nampak kesan , ada kawan aku makan ubat , 2 bulan dah kurus , tapi ada kesan sampingan , antaranya adalah duit habis , sabab kena beli ubat , tapi cara aku tak perlu keluar modal . Tepulang pada cara masing-masing , tapi hakikatnya perlukan pengorbanan.
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Aiyang disayang said...

setujuuuu.... nak kurus kena kurangkan makan dan bersenam.... makan ubat kurus pun kalau makan aje mmg tak kurus la ...:)

Dunia Wilma said...

Plus minum banyak air...Confirm cepat turun tu Abang Cik ^_^

Denaihati said...

askm. nak gemuk senang tapi nak kurus ada mencabar sikit kot...

Post a Comment