Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

18 Feb 2013

Amah lambung bayi direman


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kesiannya budak ni , nak lambung pun berpada-pada lah .....

Seorang pembantu warga Indonesia ditahan reman sehingga hari ini bagi membantu siasatan berhubung kes seorang bayi, Mohd. Harez Mohd. Zamri berusia empat bulan yang cedera akibat dilambung.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kuantan, Superintendan Aziz Ahmad berkata, pembantu rumah berusia 24 tahun itu sedang disiasat bagi menentukan tindakan lanjut atas perbuatannya.

“Suspek ditahan sejak 15 Februari lepas. Pihak polis masih menunggu laporan lengkap daripada pihak Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan (HTAA) berhubung keadaan bayi lelaki berkenaan,” kata beliau di sini semalam.

Pada 15 Februari lalu, bapa bayi itu yang berusia 42 tahun membuat laporan polis berhubung kejadian pembantu rumahnya yang bertindak melambung bayinya di ruang tamu sehingga terjatuh dan mengalami lebam-lebam di tangan dan cedera di kaki kiri.

Lelaki berkenaan melihat kejadian itu menerusi rakaman televisyen litar tertutup (CCTV) melalui komputer riba yang disambung dengan CCTV yang dipasang di rumahnya di Bukit Setongkol di sini.

Sementara itu, ibu bayi itu, Nina Suraya Sulaiman, 24, mengakui serik untuk mengambil khidmat pembantu rumah ekoran kejadian tersebut. Dipetik dari Kosmo hari ni .

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

hainom OKje said...

Memang patut kena dakwa je pembantu rumah tu...
Tapi tak patah riuk pulak budak tukan... kalau tgk pada video tu teruk jugak dia buat tu

izan mama mia said...

pembantu rumah bukan semuanya ikhlas nak bekerja ,,, lebih baik jaga sendiri anak2 dirumah, elok rasanya kerja dari rumah,,,anak terjaga,,,

Sue Bee said...

sokong sangat kat Izan Mama mia..kita dulu cam tu jugak..sekarang keja dari rumah saja..anak2 lebih selamat jika kita sendiri yang jaga

Post a Comment