Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

6 Feb 2013

Dah dua hari dapat jogging dengan selesa


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Dah dua hari dapat jogging dengan selesa ,tiada siapa nak ganggu , dua hari juga anak aku tak pi sekolah , dia dihantar ke rumah mak tok dia , mak dia keje petang , cuaca pula panas , boleh jogging , cakap besar nak jogging setengah jam , baru 20 minit dah semput .

Niat tu nak pi gym tapi , tak sempat la , sampai rumah pun kol 6.15 , nak rehat kejap , tapi tak pa maghrib masuk lewat sekarang ni , 7.35 baru masuk . Sempat la nak jogging puas-puas dulu . Kalau nak pi gym , pukul 5 dah kena pi dah , paling koman kena duduk gym 2 jam , baru lah berbaloi dengan RM3 yang dibayar tu , bayar RM3 , duduklah berapa jam pun . Jangan balik dah le , kalau balik  , nak masuk lagi , kena RM3 lagi , huu huh !!

Ingat nak kena try gym lain pulak , kat Jejawi tu macam best je , tapi yang tak tahan tu nak naik tangga , tingkat 4  tu ,  mau sakit lutu woo !! . Tapi kat situ nampak macam best , tapi jauh pulak dengan rumah aku , malas la nak pi . Kitakira yang dekat lah .  Petang  aku malas nak dok rumah sebab, mesti nak tidur punya . Tak bagus tidur petang ni , mereyan nanti , aku memang tak suka tidur petang , kerana akan jadi sembab  dan lembab. Ok selamat berjogging petang ni .

Nanti bila anak aku besar sikit , ingat nak pi gym waktu malam pulak la , agaknya best ke senama waktu malam ni ?


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

BUNDA a.k.a KN said...

bunda bersenam depan rumah jer...

Post a Comment