Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

11 Feb 2013

Bila tarikh pru 13 ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Bila tarikh pru 13 ?  Persoalannya aku pun tak tau , tapi promosi tu banyak la , kempen sana kempen sisi , kena paksa tengok ceramah pun ada , ada juga manusia macam tu . Tadi aku google bila tarikh pru 13 ,dapatlah jawapan sikit ...

Sebelum ini ramai yang tertunggu-tunggu bilakah tarikh bermulanya mesyuarat UMNO cawangan di seluruh negara...begitu juga tarikh mesyuarat UMNO Bahagian.
Kelewatan kali ini UMNO mengumumkan tarikh berkenaan mencetuskan berbagai teka teki tentang bila pilihanraya umum ke 13 bakal diadakan.

Ada yang cakap UMNO mesti 'tune' tarikh itu untuk 'slot in' pilihanraya.

Bagi tukang tilik dan ahli nujum ini dia tarikh yang dinanti-nantikan itu.

Apa yang jelas tarikh berkenaan tidak lari jauh dari tarikh mesyuarat tahun-tahun sebelum ini.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib mengumumkan tarikh berkenaan dalam sidang akhbar selepas mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO di PWTC Khamis malam.

Katanya mesyuarat tahunan cawangan akan berlangsung pada 1 April hingga 15 Jun ini manakala mesyuarat perwakilan bahagian pula  dari 1 Julai hingga 15 September ini.

Kalau begitu tarikhnya apakah mungkin antara sekarang hingga 1 April pilihanraya umum boleh diadakan.

Jaraknya cuma sebulan sahaja.Rasa-rasanya tidak kot.

Jadi kalau nak buat spekulasi eloklah selepas 15 September.
agendadaily.com

Dan aku google lagi dapat pula macam ni ....

Ramai pasti yang tertanya bilakah tarikh Pilihanraya Umum Ke 13. Ramai pemerhati politik mengatakan yang pilihanraya umum 13 bakal jatuh pada tahun 2012. Itu sudah hampir pasti. Tetapi yang jadi persoalan. Bilakah tarikh yang sebenar-benarnya? Pilihanraya secara umumnya akan berlangsung 5 tahun sekali.  Tidak kira di negara-negara jiran kita sehinggalah ke negara maju. Sebenarnya, apabila tibanya pilihanraya umum ke 13 nanti semua kita di sini yang bergelar rakyat Malaysia merangkap pengundi adalah juga merupakan pemegang saham (shareholder) kepada sebuah syarikat yang bernama Malaysia. Manakala menteri-menteri serta wakil rakyat, baik daripada Barisan Nasional mahupun Pakatan Rakyat adalah ahli lembaga pengarah dan Perdana Menteri diibaratkan sebagai pengarah.
 beritasemasa.com
Itu saja jawapan yang google bagi kat aku tadi ....huh



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment