Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

6 May 2012

' VIDEO PANAS AZMIN ALI ' KERJA ORANG DALAMAN PKR SENDIRI


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !


KUALA TERENGGANU: Rakaman video panas yang didakwa mirip Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali bersama seorang wanita yang tersebar baru-baru ini didakwa dilakukan ‘orang dalam’ PKR sendiri.

Ahli Parlimen Kulim-Bandar Bharu, Datuk Zulkifli Noordin, mendakwa rakaman itu dibuat untuk menjatuhkan pemimpin terbabit kerana perebutan jawatan dan ingin mendapat perhatian yang lebih daripada Penasihat PKR yang juga Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.
“Ia kerja dalaman (PKR), tak ada kena mengena dengan orang luar. Saya tahu siapa rakamkan video ini, bila tiba masa nanti, saya akan dedahkan,” katanya selepas menyampaikan ceramah umum Pendedahan Eksklusif Wajah Sebenar Anwar Ibrahim di Kampung Sungai Kiat di sini.
Beliau berkata, dalam masa terdekat akan ada beberapa lagi video aksi panas membabitkan pemimpin pembangkang akan didedahkan.

“Ada beberapa video lagi membabitkan pemimpin pembangkang lain dan ‘pelakonnya’ memang tak disangka,” katanya.

Sementara itu, beliau berkata, sebuah buku mengenai perkahwinan campur yang antara kandungannya memberi mesej wanita Islam dibenarkan mengahwini lelaki bukan Islam kini dikesan disebar meluas secara percuma di negara ini.

Menurut Zulkifli, buku membawa fahaman liberalisme dan pluralisme disebarkan atas alasan Islam adalah konsep menyerah diri kepada Tuhan tanpa mengira agama.
“Mengikut konsep dalam buku berkenaan, setiap wanita Islam boleh berkahwin dengan mana-mana lelaki bukan Islam, buku ini sangat berbahaya kepada akidah (orang Islam),” katanya.

Penerbitan buku terbabit didakwa ditaja oleh sebuah yayasan dari Jerman, Konrad Adenauer Foundation atau lebih dikenali sebagai Konrad Adenauer Stiftung (KAS) yang menurut Zulkifli, yayasan berkenaan terbabit membantu penajaan badan pemikir Anwar, Institut Kajian Dasar (IKD).

Zulkifli berkata, penyebaran buku berkenaan perlu diharamkan dan siasatan mengenainya perlu dibuat segera bagi menyelamatkan akidah umat Islam di negara ini. – BERNAMA

Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment