Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

2 May 2012

VIDEO ASMARA AZMIN ALI ANGKARA WAN AZIZAH SEBAB 'ABG NUAR' ADA GOSSIP DENGAN BINI AZMIN BETUL KE?(18SX)


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Belum reda BerSHIT 3.0 yang membuatkan Pakatan Rakyat dilanyak teruk ekoran beberapa insiden anarki yang tersasar dari perancangan mereka, kini muncul pula isu rakaman video seks Azmin Ali di sebuah rumah bersama seorang wanita yang didedahkan oleh blog yang dibina khusus untuk pendedahan ini - SCANDALAZMINALI.BLOGSPOT.COM

Pendedahannya dalam bentuk still image... tapi berdasarkan foto yang dipaparkan, jelas menunjukkan itu adalah screen-shot dari rakaman CCTV. Maknanya berkemungkinan pihak yang membuat pendedahan ini akan menampilkan rakaman video di masa akan datang. Azmin Ali tentunya tercungap keresahan...

Dari beberapa sudut kamera CCTV yang ditampilkan, seperti rakaman ini dibuat secara teliti dan profesional untuk menjatuhkan Azmin Ali yang kini sedang memegang jawatan Timbalan Presiden PKR. Azmin bingkas menafikan (BACA SINI) dan terus membuat tuduhan ini adalah perancangan jahat UMNO.

Benarkan orang UMNO yang cuba menjatuhkan Azmin berdasarkan rakaman CCTV yang lebih dari 3 penjuru yang dipasang di kediaman tersebut? Mungkin Azmin tidak sedar dia mempunyai ramai musuh di dalam partinya sendiri... Mungkin Azmin terlupa PKR kini semakin tegang dengan perpecahan 2 kem yang saling cuba untuk menjatuhkan. Itu belum lagi termasuk dalam perbalahan peribadinya dengan MB Selangor, Khalid Ibrahim dan dendam Presiden KITA, Zaid Ibrahim terhadapnya.

Sebelum ini kecoh mengenai video seks zaman Nurul Izzah di universiti akan didedahkan (BACA SINI). Sumber dalaman PKR menjelaskan pendedahan foto/video seks Azmin Ali berpunca dari perancangan kem Azmin Ali yang cuba menjatuhkan kreadibiliti kem Wan Azizah. Jadi tidak mustahil pendedahan rakaman seks Azmin Ali merupakan satu amaran daripada kem Wan Azizah supaya video seks Nurul Izzah tidak disebarkan (walaupun ada beberapa orang rakan blogger mengakui telah menontonnya).

Apapun sudah menjadi klise PKR/Pakatan Rakyat menyongsongkan semua permasalahan kepada UMNO/BN walaupun segalanya berpunca dari krisis dalaman parti mereka sendiri... Kita tunggu dan lihat sejauh mana mereka dapat bertahan dengan menuduh pihak lain terlibat.

Azmin Ali, Nurul Izzah, Wan Azizah... semuanya akan terlingkup! Ini akan membuat Anwar Ibrahim semakin pening kepala, antara cinta kepada Wan Azizah & 'sayang' kepada Azmin Ali (+Shamsidar).

Azmin nafikan??? Tapi baju sama camana kira plak tu??? Tengok kat bawah ni ...





Amacam ada persamaan warna baju kemeja tu tak ?? Sumber dari 1peluru.blogspot.com




Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment