Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

10 Feb 2012

Kambing Pelik Gemar Memanjat Pokok (Gambar & Video)


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Kambing Pelik Gemar Memanjat Pokok (Gambar & Video) | Kami yakin yang anda sebelum ini tidak pernah mendengar kambing boleh memanjat pokok. Namun kali ini kejadian pelik yang berlaku kerana beberapa ekor kambing pelik telah memanjat sebatang pokok Argan di Morocco untuk mencari makanan. Kambing-kambing ini sudah biasa memanjat pokok malah mampu menyesuaikan diri untuk berjalan di atas pokok. Pastinya sukar untuk membayangkan ia adalah salah satu haiwan yang berkuku “hoof”.


Tambahan pula, najis kambing pelik itu mengandungi biji-biji benih yang digunakan oleh penduduk tempatan untuk dikisar dan dijadikan minyak. Yang lebih membimbangkan, minyak ini kemudiannya diperoses untuk menghasilkan beberapa kegunaan termasuk kuliner dan kosmetik. Anda mungkin menolak versi produk-produk yang dijual oleh petani tempatan ini. Untuk setiap botol berisi 1 / 4 liter minyak hadaman kambing ini anda boleh dapat dengan membayar dari 15 hingga 50 dolar. Lumayan tu!!

Kalau anda tidak percaya dengan gambar di bawah ini, boleh tonton video kambing pelik tersebut. He he..memang macam kambing hahaha.



p/s - Sebenarnya agak sukar dibayangkan bagaimana seekor kambing mempunyai keinginan dan mampu untuk memajat sebatang pokok. Secara logik akalnya memang tidak boleh kerana fizikal kambing yang tidak mempunyai otot pergerakan seperti manusia. Namun video di atas tadi telah membuktikan bahawa kambing pelik tersebut mampu memanjat pokok. Sumber kuahdalca.blogspot.com
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment