Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

19 Jun 2013

Wah ! Giliran Perodua pula turun harga kereta , tengok sini ..


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Bagi menyokong langkah kerajaan untuk menawarkan kos pemilikan kenderaan yang lebih murah tanpa mengabaikan kemudahan dan aspek keselamatan, Perusahaan Otomobil Kedua Sdn. Bhd. (Perodua) telah memperkenalkan kereta daripada rangkaian S-Series yang memberikan penjimatan antara RM4,500 sehingga RM5,600 kepada pengguna.

Rangkaian S-Series meliputi model kereta Viva S, Myvi 1.3 SE dan Alza S telah dilancarkan pada 14 Mac lalu oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Sehingga kini, syarikat telah menerima tempahan sebanyak 45,000 unit untuk varian berkenaan dan 32,000 unit kereta yang ditempah itu pula telah diterima pelanggan.

Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutifnya, Datuk Aminar Rashid Salleh berkata, penjimatan tersebut tidak terhad kepada harga kenderaan yang lebih murah, tetapi juga nilai tambah daripada aspek aksesori kenderaan, perkhidmatan servis dan alat ganti percuma dalam tempoh tiga tahun.

Mengambil contoh model Perodua Myvi SE, Aminar Rashid menjelaskan, pihaknya telah menyelaraskan harga kepada RM2,000 lebih rendah berbanding varian yang digantikan.

“Perodua turut menawarkan servis dan alat ganti percuma seperti minyak enjin, gasket dan palam pencucuh selama tiga tahun yang kesemuanya bernilai RM1,120.

“Selain itu, kami turut menambah beberapa kelengkapan baharu seperti bampar, skirting sisi dan spoiler yang bernilai RM2,500.

“Ini memberikan pengguna nilai tambah sebanyak RM5,620 berbanding varian sebelum ini,” katanya pada sidang akhbar di sini semalam. -Kosmo


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

siapa2 yang nak beli kereta tu dah boleh sangat lah tu... *_^...thanks for sharing abang cik...

Post a Comment