Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

17 Jun 2013

Exsclusive dari Hip ! Punca parents larang Hafiz kahwin !


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Ibu bapa kepada penyanyi kelahiran program realiti Akademi Fantasia, Hafiz berharap agar anaknya melakar kejayaan terlebih dahulu sebelum memikirkan soal perhubungan yang lebih serius.

Ayah Hafiz, Mohd Suip, 52 dan ibunya Halizawati Mohd Salleh, 48 berkata, mereka tidak pernah menentukan siapa jodoh Hafiz dan tidak pernah melarang Hafiz dari berkawan dengan sesiapa namun mereka berhasrat untuk melihat penyanyi berusia 23 tahun itu membina kerjaya terlebih dahulu.

"Dia boleh berkawan dengan sesiapa sahaja malah dia selalu bercerita dan mengenalkan gadis yang berkawan dengannya. Kalau sudah tentu jodohnya, kami tidak akan menghalang" kata ibunya," katanya kepada Hip.

Ditanya pula mengenai kontroversi yang pernah menimpa anaknya, ibu Hafiz mengakui risau dan tidak dapat menerimanya namun lama-kelamaaan mereka memahami situasi Hafiz yang kini sudah menjadi milik masyarakat.

"Dulu kita cepat melatah, tetapi lama-kelamaan kami sudah boleh terima dan faham situasi dirinya sebagai artis. Bila ada gosip, kita tanya kepadanya dan minta dia terangkan hal sebenar."

Dalam pada itu, Hafiz yang mengakui sudah mempunyai teman istimewa yang masih menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi bagaimanpun enggan mendedahkan identiti gadis di hatinya itu.

"Memang saya sudah mempunyai teman istimewa, tetapi saya tidak mahu membabitkan dirinya kerana menghormati kehendaknya. Belum masa untuk saya mendedahkan siapa dirinya kerana dia masih belajar. Jadi saya tidak mahu mengganggu tumpuannya terhadap pelajaran," katanya yang turut memberitahu ketika ini dia mahu tumpu kepada usaha mengukuhkan lagi kerjayanya.

Dalam perkembangan lain, Hafiz telah muncul dengan album terbarunya yang memuatkan sebanyak Sembilan buah lagu yang diberi judul "Hafiz". SUMBER DARI YAHOO
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

kejar cita2 dulu kot abang cik..ye lah...lelaki ni nak tanggung anak orang...bukan mudah tanggungjawab seorang suami ni...

Unknown said...

Halo
Selamat datang di Glory pinjaman perusahaan, kami menawarkan pinjaman dengan bunga rendah 2% dan kami mampu memberi pinjaman kepada Anda sejumlah yang Anda butuhkan dan menjadikan tahun ini kesuksesan dan sukacita, jika saja Anda dapat mengikuti instruksi perusahaan kami dan mematuhi kami Persyaratan peminjaman, harap isi formulir di bawah ini dan kembalikan salinan pin kartu identitas Anda untuk dipindai.

DATA BORROWER
1) Nama Lengkap: .......................................................
2) Negara: ......................................................... ..
3) Alamat: ..........................................................
5) Jenis Kelamin: ............................................................
6) Status Perkawinan: .................................................
7) Pekerjaan: ................................................... ..
8) Nomor Telepon: ................................................
9) Saat ini posisi di tempat kerja: .....................
10) Pendapatan bulanan: .............................................
11) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: .....................................
12) Durasi Pinjaman: ................................................
13) Tujuan Pinjaman: .......................................... ..
14) Agama: ...................................................... ..
15) Tanggal lahir: ............................................ .....................
16) Apakah Anda mengerti bahasa Inggris? .......................................

Terima kasih,

Post a Comment