Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

4 Apr 2012

VIDEO PUNCA LETUPAN HAT YAI LUBANG BESAR KERETA KAT BAWAH BANGUNAN ( NGERI )


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Lubang sebesar kereta terbentuk di lantai aras B2 Hotel Lee Garden Plaza di Jalan Prachatipat di sini, akibat letupan bom yang menggegarkan bangunan setinggi 33 tingkat menempatkan hotel dan pusat beli-belah, Sabtu lalu.

Tinjaun Harian Metro kira-kira jam 11.30 pagi waktu tempatan semalam, mendapati lebih 200 kereta tersadai di aras berkenaan dengan separuh daripadanya musnah sama sekali akibat letupan bom yang dimuatkan dalam sebuah kereta dipercayai Honda Jazz.

Bangkai kenderaan yang diletupkan itu juga dilihat terpelanting ke tingkat tiga aras bawah tanah berdekatan laluan turun ke tingkat itu yang dianggarkan sejauh 30 meter.

PERCUMA TRIP TO ITALY !!RM 200,000 UNTUK ANDA CUMA GUNA MINYAK SHELL JE

Keadaan gelap dan berdebu menyelubungi aras bawah tanah apabila operasi membersihkan tempat letak kereta di situ masih belum dilakukan, selain bekalan elektrik ke seluruh bangunan turut diputuskan.


Kawasan lantai yang berlubang itu terletak betul-betul di bawah restoran makanan segera di bangunan terbabit yang dihubungkan melalui eskalator, malah lantai, siling dan dinding konkrit juga berlubang akibat letupan.-METRO
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment