Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

30 May 2013

Patah lagi ...


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Hari tu dah patah pemegang pintu , hari patah pemegang drawer dashboard pula , itulah kualiti kereta kita , tapi .......spare part cukup mudah nak dapat . Tapi harga dia  terkejut juga RM45 , tawar dapat RM43 , lepas tu pergi pasang di kedai lain , pasang murah je RM3.

Saya tak penah kereta luar negara jadi macam ni , tapi kereta kita !! jangan marah , itu pasal kereta kita murah ! Sekarang baru saya tau . Tapi dari dok bagi untung kepada kereta luar , baik kita support barang buatan Malaysia.' Belilah barang buatan Malaysia ' ......

Kereta Malaysia tetap terbaik walau kerap rosak.....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Mizz Aiza said...

betul tu abg cik.. kereta viva aiza ada motor langgar lari dari belakang sebelah kiri.. skru tercabut satu, skru tu plastik je.. pergi tanya perodua masa servis hari tu, dia nak sampai rm200 untuk baiki.. tak jadi nak baiki sebab bajet lari.. huhu..

Nao Mei said...

hihi...betol tu..siapa lagi yang nak support kalau bukan kita...why not sokong buatan malaysia..kita kan anak malaysia yang penuh dengan budaya dan adat resam..hihi

hainom OKje said...

Setuju.... sokonglah kereta malaysia kalau bukan kita yg pakai dan beli siapa lagi ye tak b cik!

Post a Comment