Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

20 May 2013

Malang tak berbau , angkara brek rosak


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Punca kemalangan pasal brek rosak , selalunya dengar pasal lori brek rosak , tapi lepas baca Kosmo hari ni , kereta pun brek rosak , hand brek ? Kalau ada lesen mesti tau nak guna hand brek , ini rasanya tak ada lesen ni , rasanya kot .

Pentingnya sebelum naik kereta cek brek , manatau lah kan ? Saya pun selalu servis brek setiap 40 ribu km , jangan miss tau , penting tu .

Kemalangan di susur keluar Bukit Antarabangsa ni , ada yang terkorban tu putus kepala , ngeri , takziah kepada keluarga mangsa . Na'uuzubillah.......
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

Miss Zahirah said...

kat ctu trun bukit.. mmg bhya klu laju..

Mizz Aiza said...

bahaya brek rosak..

Ieta Mat Saad said...

Ya Allah... ngerinya... sampai putus kepala... patutlah dr tingkap rmh sy ms tu nampak highway MRR2 jam giler... mmg bahaya. Na'uzubillahi min zalik

Post a Comment