Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

8 May 2013

Mujur Allah pelihara


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Dia hilang kejap tadi , tak tau dia pergi mana , sedar-sedar ada di taman permainan yg 100 meter dari rumah .

Berani dia kayuh basikal sejauh tu ......mujur Allah pelihara....berkat doa .....
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

5 comments:

hainom OKje said...

Hish... abg cik ni suka sangat biarkan anak cenggitu... kang jadi mcm Shalini tu .... nangis tak berlagu!

mamapp said...

ish.. bahaya ni.. dulu syafi pun penah jadi.. dalam 200 meter gak dia berjalan ke tgh jalanraya. tp masa tu ada gangguan.. alhamdulillah dah ok

Noor Mala Shahar said...

jaga anak baik-baik...le ni ramai kanak-kanak hilang...

Miss Zahirah said...

aduhai.. nsib baik x hilang..

abg cik said...

macam nak luruh jantung

Post a Comment