Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

27 Sep 2011

Kisah Lucu Ayah dan Anak


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Pada satu hari  satu keluarga ini pergi ke Padang Besar untuk makan kenduri  kahwin . Mereka pergi ikut jalan Ladang Tebu . Keluarga ini terdiri dari ibu ayah dan dua orang anak perempuan . Dalam perjalanan pulang dari kenduri tersebut ,apabila sampai kat sekatan jalan UPP / POLIS   si bapa lantas turunkan cermin dan angkat tangan kepada polis tersebit .. Polis pun meninjau-nunjau ke dalam kereta . Lepas tu dia pun bagi isyarat untuk jalan . Setelah jauh meninggal   UPP / POLIS tersebut , si anak bertanya kepada ayahnya  " Abah , kenapa abah tak bagi duit dengan tiket kat uncle polis tu ? "   Lantas si abah ketawa macam nak pecah perut sampai keluar air mata manjawab " Adik , Itu bukan plaza tol  nak kena bayar duit , itu sekatan polis  " . Si anak tercengang .

Pada sebelah malamnya pulak selepas mandi , si anak pun makan malam di temani ayahnya . Setelah makan si anak pun masuk tidor. Si abah pun tanya anaknya kenapa tidor awal sangat sebab pada waktu baru pukul  8.20 malam . Dengan selamba Si anak menjawab " Abah silap tengok jam tu , dah pukul 4.00 pagi  tu  " Katanya sambil menunjukkan jarum panjang dekat angka 4 . si abah terus geleng kepala.

Ha Ha Ha ...
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment