Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

29 Oct 2013

Love u mr arrogant


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Dulu tengok cerita ni macam tak best , tapi semakin lama aku tengok semakin syok juga , dah mula beremosi , ternanti-nanti episod seterusnya.

Nak solat maghrib pun kena tunggu iklan , tapi solat khusyuk lah , tak lah dok ingat cerita ni . Agaknya ending cerita ni macam mana ya ?


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

1 comment:

shaifful hairi said...

hang biar betul tengok citer nih? hahahha

Post a Comment