Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

20 Oct 2013

Brother gym and fitness centre


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Boleh tahan juga gym ni , rm5 sekali masuk , kalau nak banding dgn depan maybank tu , rm10 sekali masuk , mau botak kepala mcm ni , aku bagi rating 8/10.

Tapi yg ni pemiliknya melayu , yg kat tokong tu pemiliknya cina , datang dari kl katanya . Tapi mahal beb , kalau nak ambik pakej bulan seribu lebih kena bayar .

Kat sini peralatan dijaga dgn baik , tak mcm halily gym , treadmill pun manyak 8 biji , tak yah nak berebut . Senang ja lepas hantar jannah tuisyen , aku pergi layan gym dulu 3 jam , pastu terus ambik dia . Memang best .


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

shaifful hairi said...

tang mana gym tu? perghhhh abg badan kepuk kepuk la lepas ni? hahahha

zainal said...

tang behor teman , sebelah remedic , atas nissan tu

Post a Comment