Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

18 Nov 2011

Pekeliling Bonus Kakitangan Awam Disember 2012 Bayaran Kali Kedua


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Pekeliling Bonus Kakitangan Awam Disember 2012. Seperti sedia Maklum,kerajaan mengumumkan tambahan bonus setengah bulan gaji buat kali kedua dalam bajet 2012 yang lepas. Bayaran Bonus minima RM500 akan dibuat pada bulan Disember 2012. Pekeliling rasmi mengenai bayaran bonus tersebut telah dikeluarkan di laman web JPA. Sesiapa yang layak dan kaedah pembayaran bonus boleh dibaca dalam pekeliling tersebut.Klik pautan Di Bawah untuk baca sendiri Pekeliling bayaran bonus untuk kakitangan awam buat kali kedua disember 2012.


PEKELILING BONUS KALI KEDUA 2011





Pekeliling bonus ni saya tak kisah sangat sebab dah sedia maklum tentang bayaran dia. Sekarang tunggu Pekeliling SBPA je lagi yang korang sedia maklum menjadi topik hangat dibincangkan di Internet.Macam-macam pendapat pasal SBPA ni. Berapa lah kenaikan sebenar,.harap seindah yang disangka bila Pekeliling SBPA ni keluar nanti.Ini lah url pekeliling tu   http://www.jpa.gov.my/docs/pp/2011/10/pp102011.pdf
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

3 comments:

muslim al-islam said...

ada ke tidak bonus raya ni........ itu je yg nak tahu..... banyak sangat bunya2 kata....strait the point sudah...

Arau Blogger said...

harap ade bonus

Anonymous said...

bonus bulan dis ye kali kedua? kali ke tiga januari 2013 ke?

Post a Comment