Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

4 Nov 2011

Jejari Runcing Carian Tertinggi... Khairul Fahmi ?


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !
Saya tengok dalam Alexa , carian  website  www.mummynemo.com tengok dia punya top search dia 'jejari runcing '. Tau tak anda milik siapa blog jejariruncing.blogspot.com  bekas tunang Khairul Fahmi "Apek" ala si Elia tu.



Tengok gambar atas , 'jejari runcing' paling tinggi kan?. Biarlah dah putus tunang nak buat macamana takde jodoh. Apasal ni korang asyik cari 'jejari runcing' mesti nak tahu luahan hati Elia tu . Terbaru heboh dalam blog2 pasal dia jalan pegang tangan dengan adik angkat dia Dahlia. Paling terbaru ada gelas arak sewaktu bergambar, orang kata dia minum . Come on stop cakap buruk pasal orang . Ini penjelasan Apek:


“Saya tidak sentuh (arak) dan muka saya ketika itu merah kerana suasana dalam itu (parti) panas dan sesak, menyebabkan muka saya jadi begitu. Dalam parti itu, saya duduk dengan orang yang saya kenal dan ada juga saya tidak kenal langsung. Jadi, saya tidak tahu siapa yang mengambil gambar itu atau siapakah empunya sebenar gambar itu."


“Bila saya tengok gambar itu pagi tadi (semalam), selepas dimaklumkan seorang rakan, saya agak terkejut. Tetapi, saya ingin menegaskan yang saya tidak ada kaitan dengan benda itu (arak) seperti dilihat dalam gambar,” katanya ketika dihubungi ketika membuat pemeriksaan kesihatan di Majlis Sukan Negara (MSN), semalam.


Tunggu sahajalah apa jawapan yang Apek akan berikan kepada media nanti. Jangan dok Fitnah orang ye ..
Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment