Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

5 Jul 2013

Inilah wanita yang sorok 40 tin susu dalam baju jubah !!


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Di Muar, kegiatan jenayah curi susu formula yang menggunakan modus operandi menyorok barang itu di dalam jubah dikesan kembali beroperasi di daerah ini.

Dalam kejadian terbaharu pada pukul 7.20 malam, Sabtu lalu, sebanyak 40 tin susu bernilai RM5,000 dilarikan oleh penjenayah tersebut di sebuah pasar raya di sini.

Menurut pengurus pasar raya itu, Aw Wee Siang, kehilangan susu itu disedari oleh pekerjanya ketika membuat pengiraan stok.

“Rakaman televisyen litar tertutup (CCTV) mendapati penjenayah yang dipercayai lebih 10 orang menyamar sebagai pelanggan dan menyorokkan tin susu di bawah bungkusan biskut di dalam troli.

“Mereka kemudian membawa troli itu ke satu sudut tersembunyi dan memasukkan tin susu itu ke dalam seluar tiga wanita berusia 40-an dengan dibantu oleh dua lelaki,” katanya ketika ditemui di sini semalam.- Kosmo


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

itu tandanya? barang semakin mahal dan mereka tak mampu nak beli? harga barang naik tapi pendapatan di takuk itu jugak...apa2pun kalau niat nak memberi makan kepada anak2 biarlah yang halal ye tak? tak baik buat macam tu... mencuri tetap menjadi satu kesalahan...tiada exception...

nolsaeho said...

Hari ini kita sudah tidak mengenali mana melayu, cina, india or sikh tempatan. KESEMPATAN INI DIAMBIL UNTUK MEMBUAT ONAR DAN kesempatan ini jua diambil yg tempatan mcm pendatang.

Post a Comment