Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

13 Jan 2013

Sharnaaz nak melamar Shila Mac 2013


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Sharnaaz hantar rombongan merisi k

Sharnaaz nak merisik Shila Amzah tahun ni , baguslah tu cepatkan perkara baik . Dok simpan lama buat apa , umur makin meningkat . Menurut Sinar Harian hari ni ...


“Insya-ALLAH, dalam bulan Mac, saya akan hantar rombongan merisik. Buat masa ini, saya dan Shila memang sibuk.

“Namun, kalau nak ikutkan jadual, memang tak pernah kosong. Jadi, saya perlu selitkan sedikit ruang untuk keluarga berkenalan dengan bakal isteri saya.

“Kami pernah berbincang sebelum ini untuk mendirikan rumah tangga pada 2014, namun tarikhnya belum ditetapkan. Saya harap rombongan saya diterima keluarga Shila,” katanya.

Dan baru-baru ni timbul isu panas , Sharnaaz terlalu mengongkong karier Shila , dan ada yang menganggap Sharnaaz telah membunuh karier Shila , apa kata Sharnaaz ?


“Saya perlu tanya dan melarang apa jua perkara tidak perlu dia lakukan.

“Namun, saya menolak dakwaan sekiranya saya dilabel sebagai pemusnah masa depan Shila. Saya berbuat demikian kerana saya sayang dia dan tidak mahu dia melakukan perkara yang tidak diingini,” katanya.

Harap tahu 2013 ni , Shila dan Sharnaaz bertunang dan seterusnya berkahwin , semoga mereka dimurahkan rezki , bahagia hingga akhir hayat ....



Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment