Pages

Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

9 Apr 2012

'AWEK KU SEORANG PELACUR AKU TERLANJUR BERCINTA DENGAN DIA' (18SX)


Pendapatan lumayan dengan bekerja sambilan dari rumah klik sini !

Niat baik seorang pemandu teksi untuk membantu seorang wanita warga Vietnam dibalas ‘racun’ apabila wanita itu bukan sahaja menyembunyikan pekerjaannya sebagai pelacur, malah mempergunakan mangsa semata-mata untuk mendapatkan taraf kewarganegaraan.

Wanita warga Vietnam yang memperkenalkan dirinya sebagai Aishah, 20-an, itu turut berjanji memeluk Islam untuk mengahwini mangsa demi membalas budi lelaki terbabit sejak hari pertama perkenalan mereka di sebuah pusat beli-belah di Jalan Peel, awal tahun lalu. Menceritakan kembali kejadian itu, mangsa yang mahu dikenali sebagai Hariz, 30, berkata dia menemui wanita berkenaan di pusat beli-belah berkenaan sebelum perkenalan itu bertukar percintaan selepas wanita itu sering menggunakan perkhidmatan teksinya.

“Bagaimanapun, pada 3 April lalu, saya menerima kejutan apabila ternampak dia keluar dari sebuah hotel di kawasan Bukit Bintang,” katanya, semalam.

Menurutnya, selepas menanyakan pihak hotel mengenai wanita berkenaan, baru dia tahu, kekasihnya itu pelacur.
MURAH !! DAPATKAN iPhone 4s KAT SINI! CEPAT SEBELUM HABIS STOK

PERCUMA TRIP TO ITALY !!RM 200,000 UNTUK ANDA CUMA GUNA MINYAK SHELL JE

Katanya, dia kecewa selepas mengetahui identiti kekasihnya itu dan apabila bersemuka untuk mengetahui kebenaran, wanita terbabit mengakui menipunya semata-mata untuk mendapatkan taraf kewarganegaraan.

“Saya yang yakin diri saya tertipu membuat laporan di Balai Polis Jalan Tun HS Lee untuk tindakan lanjut,” katanya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zulkarnain Abdul Rahman mengesahkan menerima laporan kejadian.-METRO


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni .....

No comments:

Post a Comment